JUDINA MATER

Čimpanze iz zabave dohvate
Čimpanzu iz čopora pored
Skaču mu po trbuhu i prstima mu
Vade oči vrište mlate ga
Poslije tužni
Oko leša plaču žale kaju se
Jedan lišćem pokriva mrtvog

Ujutro
Kao da ništa nije bilo
Jedu lišće s njega
Gledaju se i mrze u tišini

Kada odu
Ustane ubijeni čimpanza
Bez očiju prosutih crijeva

Uđe im u čoporski totem
Smišljati nož
Prizvati prvi kavez



SKUPLJANJE ZIMNICE


Gledam tako -
Vatra u brašnu uvijek je u zrnu

Sinoć sam autom
Ubio vjevericu
Vozeći iz Banja Luke
Izašao sam
Kratko je pokrenula ispucalu usnu

Ostavio sam je
Na islužene pružne pragove
Zanoktica krvavih
Od vlakova

Jutros je vidim ukočenu
Valjda se
Htjela oduspravljati

Bogoljubna
Kao izblanjavan križ



UKRATKO O RATU

za Sašu K.

Umorno sam gledao kako uvečer 31.V 1992.
Gori gradska džamija
Od vojske zapaljena
S prozora solitera vidio sam munaru
Kako pada u oganj

I 2008. godine s istoga prozora
Još umorniji gledao sam kako
Džematlije veliki vatromet
Prave
Kroz staklo vidio sam rasipanje
Svjetla ispaljenog
Oko munare optočene sijalicama

Puno je to vatre
Kažem mladom imamu
Uz kavu u centru

Da Allah je veliki odgovora
Zato na tvojem soliteru i imaju
Umorni prozori

Objavi komentar Blogger

 
Top