DARKO CVIJETIĆ


KLEPSIDRA S DVA SIDRA





večeras sam trebao biti u Beču (22.studeni 2016.)
u Gradskoj biblioteci, austrijski glumci govorit će moje stihove, prevedene na njemački

a ja ću biti u Bunaru, ojačavati, očajavati zidove da se ne uruše kad naiđe voda
pa sam ovih dana čitao Knjigu vrtova Dževada Karahasana

jer sam u Bunaru u pijesku, a vrtlarim
kako je vrt blizak islamu, a pustinja judaizmu i kršćanstvu,
o putinjaštvu i vizijama

čini se da su mi zamjerili nedolazak u Beč

a ja poštimavam plavo led-svjetlo, da se vidi u kontrasvjetlu kako Jasmina krišom od ukućana klanja
čini se da sam potrebniji blatu Bunara, sada kad počinju generalne probe, četiri dana pred premijeru

dakle sam trebao biti večeras s Karahasanom na bečkoj sceni

volio bih mu objasniti da je važnija scena klanjanja u prijedorskoj predstavi, ali neću dospjeti
tako je tome, šaptošutljivci

u prijedorskom antikvarijatu Nostalgija, eto baš danas, vlasnik me opominje da već treći dan ne vraćam pozajmljenu upravo Knjigu vrtova narečenog Karahasana, s kojim sam trebao večeras biti na sceni

homologije jedu analogije, istiskuju sudbinstvo, kao klepsidranje
s puno sidra

bačenog sa dna
 

Objavi komentar Blogger

 
Top