Moja urednička ruka je ispružena, Nikola Popović

SHARE:

                                                                                 


NIKOLA POPOVIĆ, urednik BOSANSKE VILE

MOJA UREDNIČKA RUKA JE ISPRUŽENA

razgovarao - Edin Salčinović


Nikola Popović, italijanista i pisac, rođen 1979. u Sarajevu, glavni je i odgovorni urednik časopisa za književnost, kulturu i društvena pitanja Bosanska vila u Sarajevu. Autor je kritičkih osvrta iz oblasti filma, pozorišta i književnosti, putopisa iz afričkih zemalja i knjige “Priče iz Libana”. Povod za razgovor je objavljivanje broja 73-74 ovog časopisa, prvog koji je Popović priredio kao glavni i odgovorni urednik. Sa Popovićem razgovaramo o Bosanskoj vili, književnoj periodici danas i uopšte o današnjoj književnoj sceni na našem kulturnom prostoru.

Kao italijanista, prevodilac i pisac, sarađivali ste u mnogim časopisima na našim prostorima; kako ste se odlučili na ovaj korak, da se okušate kao urednik?


- Urednički angažman u časopisu Bosanska vila je prirodno ishodište moje dugogodišnje prisutnosti u periodici kao prevodioca i književnog autora. Preko prevođenja sam ušao u pisanje, upravo kroz časopise. Periodika je uvijek predvorje za neku veću književnu formu, svojevrstan test kroz koji autor treba da prođe prije nego što objavi prvenac.

Put za novu literaturu


Svoje prve putopise objavio sam u časopisima prije nego što su postali poglavlja moje knjige “Priče iz Libana”, a prvi esej, o ženskim likovima u pripovijetkama Ive Andrića, objavio sam upravo u Bosanskoj vili. Tragom te veze, osjetio sam potrebu da se angažujem i u svom rodnom gradu, u polju kojim se bavim, a to je – književnost.

U kojim ste časopisima sarađivali?


- Objavljivao sam u časopisima u BiH, Srbiji, te u američkoj periodici. Među tim časopisima su novosadska Polja, koja uređuje pjesnik i prevodilac Alen Bešić, kraljevačka Povelja čiji je urednik pjesnik Dejan Aleksić, objavljivao sam prevode u sarajevskim časopisima Izraz i Lica, i, naravno, u Bosanskoj vili. Od časopisa koji njeguju prevodnu književnost, spomenuo bih časopis Mostovi, koji izdaje Udruženje književnih prevodilaca Srbije, čiji je urednik rusista Duško Paunković koji nam je poslao svoj prevod pripovijetke Konstantina Leontjeva. To je i prilika da se odužim kolegi iz prevodilačkog jata, koji je objavio moje prevode italijanskih pisaca Roberta Savijana, Itala Sveva, Paola Cognettija…

U kojem pravcu profilirate Vaše uredničke ideje?


- Svaki glavni urednik vjeruje, pomalo samoglavo, kako je “prestrojio” u odnosu na prethodnike, odnosno napravio potpuni zaokret. Zajedno sa redakcijom, u kojoj su filolozi Radoslavka Sudarušić i Borjan Mitrović, odabrao sam neobjavljene priloge. Jedini kriterijum je umjetnički kvalitet i književna svježina priloga, te naša želja da otvorimo put, kako je činila i nekadašnja Bosanska vila, novim literarnim tendencijama i autorima. Profil časopisa je, dakle, iako naslonjen na tradiciju, u najboljem književnom smislu avangardan i zagledan u dalje.

Koji književni časopis Vam je konceptualno najbliži?


- Odgovoriću neskromno: nijedan. Najbliža mi je nekadašnja Bosanska vila jer je ostavila neizbrisiv biljeg u svom vremenu i u kulturnoj istoriji Sarajeva, Bosne i Hercegovine i šireg kulturnog prostora.

Kada govorimo o tom biljegu, koji je značaj Bosanske vile u našoj kulturnoj sredini, budući da se radi o časopisu sa tradicijom dužom od jednog stoljeća?


- Bosansku vilu pokrenulo je 1885. godine nekoliko sarajevskih učitelja, među kojima su bili Nikola Kašiković, kasnije i vlasnik Bosanske vile, kao i Stevo Kaluđerčić, koji je autor loga časopisa koji baštini i današnja Vila, čuvajući i ćirilično pismo na kojem se ovaj časopis tradicionalno štampa. Sjećamo se u ovom broju Stevinog unuka, profesora Pavla Kaluđerčića, koji nas je napustio sredinom ove godine a sve nas zadužio lijepom riječju. Bosanska vila imala je u svoje vrijeme prestižni uticaj, u njoj su sarađivali velikani naše književnosti, među njima su Ivo Andrić, Tin Ujević, Osman Đikić, Petar Kočić. Neki od tih pisaca svoja prva djela objavili su upravo u Vili, i tu žilu nastavljamo i mi danas, dajući priliku novim književnim glasovima.

Možete li ukratko predstaviti rubrike i autore iz ovog broja?


- Rubrike u časopisu odnose se na različite književne žanrove i stilove. Među proznim autorima su Srđan Tešin, Berislav Blagojević, Predrag Bojić, Darko Cvijetić i Jelena Ćuslović. U rubrici poezije su autori nove pjesničke generacije Radomir Mitrić, Suzana Matić, Dragan Marković, Gordana Milošević. Čast nam je i što smo objavili i dvije pjesme doajena bosanskohercegovačke poezije Muje Musagića.

Humanizam kao angažman



U broju je i prikaz Musagićeve poezije iz pera nekadašnjeg urednika Vile Željka Grahovca, koji je i meni kao mladom saradniku velikodušno otvorio vrata. Od Muje Musagića, dugogodišnjeg urednika Prosvjetnog lista, mi mlađi imamo šta čuti o književnom zanatu.

Tu su i rubrike koje se odnose na stranu književnost, prevode…


- Periodika, između ostalog, ima za zadatak da otkrije šta se “događa iza brda”, odnosno donese u našu književnost strane glasove. Na tom tragu objavili smo pjesme Emily Brontë, u prevodu Ognjena Kurteša, a to je ujedno i prvi prevod pjesama ove autorke poznate kod nas po prozi. Duško Paunković preveo je pripovijetku Konstantina Leontjeva sa ruskog. Prijatelj Bosanske vile, njen nekadašnji urednik, pjesnik Stevan Tontić, poslao nam je svoj prevod poezije Güntera Eicha. I opet jedna književna veza: u istom broju je i prikaz Tontićeve putopisne knjige “Ta mjesta” iz pera Vladimira Perića. U rubrici Ogledi i prikazi nalazi se i tekst Matije Bošnjaka o Jovanu Steriji Popoviću, te esej Ivane Golijanin o pozorišnoj predstavi Ljubice Ostojić, te ogled Miloša Konstantinovića o epskoj poeziji Tešana Podrugovića, čitanoj na sasvim moderan način kroz prizmu Foucaultovog pojma heterotopije. U rubrici Putopis je prilog člana uredništva Borjana Mitrovića o Epiru, te poetizirani tekst Mirka Vukovića o manastiru Mileševi.

Potrudili ste se i oko likovne opreme časopisa. Na naslovnici je slika Principovog mosta koju je uradio slikar Tom Young…


- Proces čitanja ima u sebi hedonističku komponentu i likovna oprema nije bez značaja. Mi smo se odlučili za dizajn koji spaja nekadašnji likovni identitet i novo vrijeme. Tom Young, engleski slikar koji živi u Bejrutu, dao je intervju za Bosansku vilu tokom svog boravka u Sarajevu, a broj je obogaćen Tomovim slikama, kao i fotografijama libanskih i naših fotografa koje korespondiraju sa literarnim sadržajima.

Časopis Bosanska vila imao je karakter angažovanog časopisa, a početkom Prvog svjetskog rata, nakon Sarajevskog atentata 1914. godine, Bosanska vila je ugašena. Ima li današnja Vila taj karakter?


- Vremena su druga, različiti su vidovi socijalnog i literarnog angažmana. Periodici, kao ni danas, ni u ono vrijeme nije bilo lako. Bosanska vila bila je korifej novog književnog izraza, protiveći se okovima establišmenta i odbijajući podijeljenost. Tada je to bio list “za zabavu, pouku i književnost”, a danas nosi formulaciju “za književnost, kulturu i društvena pitanja”. Ali ostalo je nešto od onog što su naši stari nazivali “poukom”. To je po mom shvatanju namjera da se na umjetnički način osjeti duh vremena. Književno tumačenje svijeta često je važnije od onog faktografskog, sociološkog ili političkog, a humanizam, slobodarski duh u književnosti, najjači je vid društvenog angažmana.

Bosanska vila počela je kao sarajevski časopis, a zatim se otvorila ka onom što će kasnije postati jugoslovenski kulturni prostor. Da li ste na istoj liniji razmišljanja?


- Tako je. Zato, vjerujući u kulturno jedinstvo tog prostora, donosimo priloge autora iz BiH, Hrvatske, Srbije, te prevode sa stranih jezika. Politika nas uči granicama, a književnost, ona prava, rasterećena od programske namjere, uvijek je čovjekovo nastojanje da se te granice prevaziđu.

Da li naše vrijeme tradicionalnu periodiku zamjenjuje internetskim portalima koji bi mogli oblikovati književni život?


- Digitalizacija je donijela mnogo. Bosanska vila, kao i drugi stari književni časopisi, dostupni su danas u elektronskoj formi i to je velika privilegija za istraživače i poklonike književne riječi.

Entuzijazam književnika


Za današnje pisce, internetski portali su umnogome preuzeli ulogu književne pozornice koju su nekad imali časopisi i svakako imaju značaj u oblikovanju književnog izraza, kao i u uspostavljanju književnih razmjena.

Ako pristanemo na to da kod nas postoji književna scena, koji su centri koji je drže na okupu i šta joj nedostaje?


- Književnu scenu drži najviše entuzijazam kakav je onaj u našoj redakciji i prije svega umjetnički izraz. Mislim da umjesto centara, književnost grade više poznanstva između pisaca, preporuke i međusobna čitanja. Život je, uostalom, važniji od pisanja, treba osim knjiga znati ljude i, dodao bih u duhu Hajamovih stihova, otkriti esenciju života uz vino i muziku lutnje.

Da li će Bosanska vila biti otvorena za novu generaciju autora i autorica?


- Apsolutno. To je jedini način da se ide u budućnost, a da časopis bude ispisivanje jednog vremena i časa, kako je to lijepo rekao neko od pisaca. Inspiracija živi od realnosti i fantastike, od prošlih i budućih nadahnuća.

Kakve su reakcije književne javnosti na ovaj broj?


- Književna javnost ocijenila je posljednji broj Bosanske vile kao ekskluzivan literarni događaj. Formalna promocija je izostala, ali kako u periodici uvijek biva, časopis je u rukama svih onih koji se bave umjetnošću, kolege iz književne branše, pisci i prevodioci, slikari i muzičari, sa radošću su dočekali broj i čestitali nam na uspjehu. Imao sam čast da o temama iz periodike razgovaram u jednoj televizijskoj emisiji sa Almirom Bašovićem, dramskim piscem i urednikom časopisa Život. To su jedinstveni susreti u kojima u otvorenom dijalogu nastaju ideje za saradnju, što je vrlo važno jer su časopisi prije svega mjesto književnog sastajanja.

Časopis je objavljen u oktobru, a kako rekoste, nije promovisan. Koji su razlozi?


- Časopis je objavljen u oktobru, a izdavač je Srpsko prosvjetno i kulturno društvo, sa sjedištem u Sarajevu. Predsjednik Prosvjete, gospodin Savo Vlaški, koji je i potpisan “za izdavača”, poželio je meni i redakciji srećan i uspješan rad na prvom sastanku redakcije ovog ljeta. Promocija zakazana za 13. novembar je odgođena usljed djelovanja vanumjetničkih činilaca. Vjerujem, međutim, da će izdavač, kojem sam u uredničkom uvodniku zahvalio na podršci i neometanom radu, organizovati promociju kakvu časopis i naš dvobroj zaslužuje. Zahvalnost dugujem i Ambasadi Republike Srbije koja je cijeneći kulturološki značaj Vile sufinansirala broj. Svaki časopis, pa i Bosansku vilu, čine najviše ljudi: redakcija, njen rad na odabiru tekstova i svi autori, umjetnici i istraživači, bez čijih priloga ni ovog broja ne bi bilo. Vjerujem da ćemo napraviti još lijepih brojeva. Moja urednička ruka literarnog poslenika i Sarajlije ispružena je svakom kome je srce na pravom mjestu.

COMMENTS

Naziv

"Oslobođenje",1,2016. fotografije/kolovoz,1,4:5-11,1,Abdulah Sidran,1,Adam Zagajewski,1,Agencije,1,Agniezska Žuchowska - Arendt,1,Ai Weiwei,1,Ajfelov most,1,Al Jazeera,1,Alan Pejković,1,Albert Camus,1,Aleksa Golijanin,1,Aleksadar Genis,1,Aleksandar Genis,1,Aleksandar Roknić,1,Aleksandar Tišma,1,Aleksej Kišjuhas,2,Alem Ćurin,1,Alen Brabec,1,Aleš Debeljak,2,Alexander Gurevich,1,Alexander Kluge,1,Alina Mayboroda,1,Almin Kaplan,4,Amer Bahtijar,1,Amer Tikveša,1,Amila Kahrović Posavljak,1,Amir Or,1,Amos Oz,1,Ana Ahmatova,2,Ana Radonja,1,Andres Neuman,1,Andrijana Kos Lajtman,10,Ante Čizmić,1,Anton Pavlovič Čehov,1,Antun Branko Šimić,1,Anya Migdal,1,B.C. HUTCHENS,1,Bela Hamvaš,3,Bela Tarr,1,Bertolt Brecht,4,Biblijski citat,1,Biljana Srbljanović,4,Biljana Žikić,1,Bilješka,5,Biserka Rajčić,3,Blago Vukadin,1,Boba Đuderija,1,Bogdan Bogdanović,2,Bojan Munjin,2,Bojan Savić Ostojić,1,Bojan Tončić,2,Bookstan II 2017,1,Borges,5,Boris Buden,6,Boris Dežulović,3,Boris Dubin,1,Boris Paramonov,1,Boris Perić,1,Borislav Pekić,1,Borislav Veselinović,1,Borka Pavićević,1,Boro Drašković,1,Božica Radić,1,Božo Koprivica,3,Branimir Živojinović,1,Branimira Lazanin,1,Branislav Jakovljević,2,Branislav Petrović,1,Branko Ćopić,1,Branko Kukić,1,Branko Rakočević,1,Bronka Nowicka,1,Bruno Schulz,1,BUKA,2,Burkhard Bilger,1,Caravaggio,1,Charles Simic,6,Chris Hedges,1,citati,1,Claude Lanzmann,1,Claude Lévi-Strauss,1,Cornelia Vismann,1,crtež,1,Damir Šodan,1,Damjan Rajačić,1,Dan Pagis,1,Danica i Haim Moreno,1,Daniil Ivanovič Juvačov Harms,1,Danijel Dragojević,1,Danijela Dejanović,1,Danilo Kiš,11,Dara Sekulić,1,Dario Džamonja,1,Darko Alfirević,1,Darko Cvijetić,308,Darko Cvijetić. Agnieszka Zuchovska Arent,1,Darko Desnica,4,Darko Pejanović,1,Daša Drndić,2,David Albahari,5,Davor Beganović,1,Davor Ivankovac,1,Davor Konjikušić,1,Dejan Anđelković,1,Dejan Kožul,3,Dejan Mihailović,1,Deklaracija o zajedničkom jeziku,1,Desimir Tošić,1,Dietrich Bonhoeffer,1,Dijala Hasanbegović,1,dnevne novine DANAS Beograd,2,Dnevnik,9,Dobrica Ćosić,1,Dobrivoje Ilić,1,Dobroslav Silobrčić,1,Dominique-Antoine Grisoni,1,Dragan Bajić,1,Dragan Bursać,1,Dragan Markovina,1,Dragan Radovančević,3,Drago Pilsel,1,drama,2,Dramsko kazalište GAVELLA,1,Draženko Jurišić,1,Dubravka Stojanović,1,Dubravka Ugrešić,4,Duško Radović,1,Dževad Karahasan,2,Đorđe Bilbija,2,Đorđe Krajišnik,6,Đorđe Tomić,1,Đurđica Čilić,1,Đuza Stojiljković,1,Eda Vujević,1,Edin Salčinović,1,Edmond Jabes,1,Edouard Boubat,1,Eduard Šire,1,Edvard Kocbek,1,Elis Bektaš,4,Elvedin Nezirović,1,Elvir Padalović,1,Emil Cioran,8,Emmanuel Levinas,1,Epitaf,1,Ernst Jünger,2,esej,164,Fahredin Shehu,1,Faruk Vele,1,festival,4,Filip David,3,fotografije,2,fra Drago Bojić,1,Francis Roberts,1,Frank Wedekind,1,Franz Kafka,4,Freehand,1,Friedrich Nietzche,1,Furio Colombo,1,Gary Saul Morson,1,Genadij Nikolajevič Ajgi,1,Georg Trakl,1,George Orwel,1,Georgi Gospodinov,1,Géza Röhrig,1,Gianni Vattimo,1,Gilles Deleuze,1,Giorgio Agamben,7,Giorgio Manganelli,1,Gligorije Ernjaković,1,Goran Milaković,2,Goran Simić,1,Goran Stefanovski,1,gostovanje pozorišta,4,govor,2,Gustaw Herling-Grudzinski,1,Haim Moreno,1,Hajdu Tamas,1,Hanna Leitgeb,1,Hannah Arendt,3,Hans Magnus Enzensberger,1,hasidska priča,1,Hassan Blasim,1,Heiner Goebbels,1,Helen Levitt,1,Herbert Marcuse,1,Igor Buljan,1,Igor Mandić,1,Igor Motl,4,Igor Štiks,1,Igre u Jajcu 2017.,1,Ihab Hassan,1,Ilma Rakusa,2,IN MEMORIAM,7,Intervju,70,Ivan Čolović,2,Ivan Illich,2,Ivan Lovrenović,4,Ivan Milenković,1,Ivan Obrenov,1,Ivan Posavec,1,Ivana Obrenov,1,Ivana Vuletić,1,Ivica Pavlović,2,Ivo Kara-Pešić,1,Jack Kerouac,1,Jacques Derrida,2,Jagoda Nikačević,1,Jakob Augstein,1,Jaroslav Pecnik,1,Jasmin Agić,1,Jasna Tkalec,1,Jean-Luc Nancy,4,Jelena Kovačić,1,Jelena Topić,1,Jernej Lorenci,1,Jona,1,Jorge Luis Borges,2,Josif Brodski,1,Josip Osti,1,Josip Vaništa. Patricia Kiš,1,Jovan Ćirilov,1,Jovica Aćin,3,Jugoslava Ilanković,2,Julija Kristeva,1,Julio Cortazar,1,K.U.P.E.K.,1,Katja Kuštrin,2,Kim Cuculić,1,Knjige,1,književna večer,1,Kokan Mladenović,1,Komentar,1,kratka priča,5,kratke priče,7,kratki esej,4,kratki intervju,4,kritika,6,kritika knjige,3,Krzysztof Warlikowski,1,Ksenija Banović Ksenija Marković,1,Kulturni dodatak,1,Kupek,1,Kurt Hielscher,1,Ladislav Tomičić,1,Laibach,1,Lajoš Kesegi,1,Larisa Softić Gasal,1,Laurence Winram,1,Lavov,1,Leonard Cohen,1,Leonid Šejka,2,Lidija Deduš,1,Ludwig Wittgenstein,1,Ljubiša Rajić,1,Ljubiša Vujošević,1,Maja Abadžija,1,Maja Isović,2,Maja Isović Dobrijević,1,MALI EKSHUMATORSKI ESEJI,1,mali esej,18,Marcel Duchamp,1,Marija Mitrović,1,marijan cipra,1,Marin Gligo,1,Marina Abramović,1,Marina Dumovo,1,Marina Mlinarevič Sopta,1,Mario Čulina,1,Mario Franz,1,Mario Kopić,53,Marjan Grakalić,1,Marko Misirača,2,Marko Stojkić,1,Marko Tomaš,1,Marko Veličković,1,Marko Vešović,2,Martin Heidegger,3,Massimo Cacciarri,1,Max Frisch,1,međunarodna poruka,1,Mensur Ćatić,2,Mia Njavro,1,Mihail Šiškin,1,Mijat Lakićević,1,Mikloš Radnoti,1,Milan Kundera,1,Milan Milišić,1,Milan Vukomanović,1,Milan Zagorac,1,Mile Stojić,2,Milena Bogavac,1,Milica Rašić,1,Milo Rau,1,Milomir Kovačević Strašni,1,Miloš Bajović Ilić,1,Miloš Crnjanski,2,Miloš Vasić,1,Milovan Đilas,1,Miljenko Jergović,8,Mini esej,32,Miodrag Živanović,1,Mirjana Božin,1,Mirjana Stančić,1,Mirko Đorđević,2,Mirko Kovač,3,Miroslav Krleža,3,Miroslav Marković,1,Mirza Abaz,1,Mirza Puljić,1,Mishel Houellebecq,1,Mišo Mirković,6,Mišo Mirković foto,12,Mladen Bićanić,2,Mladen Blažević,2,Mladen Pleše,1,Mladen Stilinović,1,Momčilo Đorgović,2,Monika Herceg,2,Nada Topić,1,Naser Šećerović,1,Natalija Miletić,1,Nataša Gvozdenović,1,Neda Radulović- Viswanatha,1,Nedim Sejdinović,1,nekrolog,1,Nemanja Čađo,1,Nenad Milošević,1,Nenad Obradović,5,Nenad Tanović,1,Nenad Vasiljević,2,Nenad Veličković,2,Nenad Živković,1,Nepoznati spavač,1,Nermina Omerbegović,1,Nevena Bojičić,1,Nikola Kuridža,1,Nikola Kuzanski,1,Nikola Popović,2,Nikola Vukolić,1,Nikola Živanović,1,Nikolaj Berđajev,1,Nikolina Židek,1,Nila Štambuk-Svrdlin,1,Noć kazališta,1,NOVA KNJIGA,4,novela,1,Novica Milić,2,Novica Tadić,1,obavijest,3,odlomak romana,10,odlomci,6,Oliver Frljić,9,Omer Ć.Ibrahimagić,1,Osip Mandeljštam,2,Osvaldo Ferari,1,Otto Pöggeler,1,Otto Weininger,1,Pankaj Mishra,1,Paolo Magelli,2,Patrik Weiss,1,Paul Celan,4,Paul Klee,1,Paul Valery,1,Peščanik,1,Petar Gudelj,2,Petar Kočić,1,Petar Matović,1,Petar Vujičić,1,Peter Esterhazi,1,Peter Semolič,3,Peter Semolič. prijevod,4,Peter Sloterdijk,3,Pier Paolo Pasolini,2,pisma,5,pismo,1,pjesma,1,Plakat,1,Poezija,325,poezija prevod,1,Politika,1,portret,1,potpisnici,1,Pozorišna kritika,1,Pozorišne Igre u Jajcu,1,Pozorište Prijedor,5,predavanje,1,Predrag Finci,2,Predrag Matvejević,2,Predrag Nikolić,1,Predrag Trokicić,2,Predstava,2,Prepiska,1,priča,37,Prijevod,12,prijevod govora,1,prikaz knjige,6,prikaz predstave,3,Primo Levi,1,promocija,2,Protest,1,Proza,2,putopis,1,Rade Radovanović,1,Radimir Sovilj,1,Radiša Cvetković,1,Radmila Smiljanić,1,Radomir Konstantinović,2,Rastislav Dinić,1,Raša Todosijević,3,razgovor,6,Refik Hodžić,1,Renate Lachmann,1,reportaža,1,Robert Bagarić,1,Roger Angell,1,Roland Barthes,3,Roland Jaccard,1,Roland Quelven,1,Saida Mustajbegović,2,Sándor Márai,1,Saša Jelenković. poezija,1,Saša Paunović,1,Sava Babić,3,Seida Beganović,4,Semezdin Mehmedinović,4,Senadin Musabegović,1,senka marić,1,Sesil Vajsbrot,1,Shosana Felman,1,Sibela Hasković,3,Siegfried Lenz,1,Sigmund Freud,1,Sinan Gudžević,1,Siniša Sunara,1,Siniša Tucić,2,sjećanje,2,Slavenka Drakulić,1,Slavica Miletić,4,Slavoj Žižek,1,Slobodan Glumac,1,Slobodan Šnajder,1,Slobodan Tišma,1,Slobodna Dalmacija,1,slobodna europa,1,SLOVO GORČINA,1,Sonja Ćirić,4,Sonja Savić,1,Split,1,Srđa Popović,1,Srđan Sekulić,20,Srđan Tešin,1,Srđan Valjarević,1,Sreten Ugričić,3,Srpko Leštarić,1,status na facebooku,1,stećak,2,Stevo Basara,1,Stojan Subotin,1,Susan Sontag,1,Sven Milekić,1,Svetislav Basara,2,Svetlana Aleksijevič,1,Svetlana Slapšak,1,Šagal,1,Šefik Ćoralić,1,Tadeusz Różewicz,1,Tamara Deuel,1,Tamara Kaliterna,1,Tamara Nablocka,1,Tamara Nikčević,3,Tatyana Tolstaya,1,Tea Benčić Rimay,1,Tea Tulić,1,Teatar,1,Teatron,1,Tena Lončarević,1,The New York Times. Žarka Radoja,1,Thomas Bernhard,10,Thomas Ostermeier,1,Tihana Čuljak,1,Todor Kuljić,1,Tomaž Šalamun,2,Tomislav Čadež,4,Tomislav Dretar,2,Tonko Maroević,1,Tony Judt,1,Trocki,1,Umberto Eco,2,Urbán András,1,Vanda Mikšić,1,Vanesa Mok/Anđelko Šubić,1,Vanja Fifa,1,Vanja Kulaš,1,Vanja Šunjić,1,Varlam Šalamov,3,Vera Pejovič,3,Vera Vujošević,1,Veronika Bauer,1,Video,10,Viktor Ivančić,3,Viktor Jerofejev,1,Viktoria Radicz,2,Vincent Van Gogh,1,Višnja Machido,1,Vladan Kosorić,3,Vladimir Arsenić,1,Vladimir Arsenijević,1,Vladimir Gligorov Ljubica Strnčević,1,Vladimir Milić,2,Vladimir Pištalo,3,Vladimir Vanja Vlačina,1,Vladislav Kušan,1,vojislav despotov,1,Vojislav Pejović,1,Vojo Šindolić,1,VREME,2,Vujica Rešin Tucić,1,Vuk Perišić,3,W.H.Auden,1,Walter Benjamin,1,Wayne Pearson,1,Wisława Szymborska,1,Wolfgang Borchert,1,Wroclaw,1,Zadie Smith,2,zapis,2,zavičaj,1,Zbigniew Herbert,3,zen,1,ZKM,1,Zlatko Jelisavac,3,Zlatko Paković,2,Zoran Janić,1,Zoran Ljubičić,1,Zoran Vuković,2,Zoran Žmirić,1,Zygmund Bauman,1,Žarko Milenić,1,Žarko Paić,1,Željko Grahovac,3,Živojin Pavlović,1,поезија,1,Саша Скалушевић,3,
ltr
item
HYPOMNEMATA: Moja urednička ruka je ispružena, Nikola Popović
Moja urednička ruka je ispružena, Nikola Popović
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBgvA2UrWLju5aJ4AIRmACLKTOwZkSWQM9ZWSCM-m0B3w_SB-S04sq3m7wp6_II-IfQlJ-V7NZp6BhaH05ggW_u7hBHpEmL8HtR19z4dLJh4hd40cjRdhTBeQN8HHPwcFqpwpiCgjxAVc/s1600/nikola-popovic-221x281.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBgvA2UrWLju5aJ4AIRmACLKTOwZkSWQM9ZWSCM-m0B3w_SB-S04sq3m7wp6_II-IfQlJ-V7NZp6BhaH05ggW_u7hBHpEmL8HtR19z4dLJh4hd40cjRdhTBeQN8HHPwcFqpwpiCgjxAVc/s72-c/nikola-popovic-221x281.jpg
HYPOMNEMATA
https://darkocvijetic.blogspot.com/2018/12/moja-urednicka-ruka-je-ispruzena-nikola.html
https://darkocvijetic.blogspot.com/
https://darkocvijetic.blogspot.com/
https://darkocvijetic.blogspot.com/2018/12/moja-urednicka-ruka-je-ispruzena-nikola.html
true
2899971294992767471
UTF-8
Svi članci su učitani Nije pronađen nijedan članak VIDI SVE Pročitaj više Odgovori Prekini odgovor Obriši By Početna STRANICE ČLANCI Vidi sve Preporučeni članci OZNAKA ARHIVA PRETRAGA SVI ČLANCI Nije pronađen nijedan članak koji odgovara upitu Vrati se natrag Nedjelja Ponedjeljak Utorak Srijeda Četvrtak Petak Subota Ned Pon Uto Sre Čet Pet Sub Siječanj Veljača Ožujak Travanj Svibanj Lipanj Srpanj Kolovoz Rujan Listopad Studeni Prosinac Sij Velj Ožu Tra Svi Lip Srp Kol Ruj Lis Stu Pro just now 1 minutu prije $$1$$ minuta prije 1 čas prije $$1$$ sati prije Juče $$1$$ dana prije $$1$$ tjedana prije više od 5 tjedana prije Sljedbenici Slijedi THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy