Prostaštvo je postalo ugledni manir, Intervju

SHARE:





Prostaštvo je postalo ugledni manir

“U potpunom rasapu svih vrijednosti, prostaštvo je postalo ugledni manir s kojim se ne polemizira. Ozbiljnost se povukla, "kursadžije" su posvuda - u teatrima, bolnicama, skupštinama, pod šatorom i pod svodovima hramova”, rekao za BUKU Darko Cvijetić, glumac i pozorišni reditelj. U intervjuu za naš portal Cvijetić govori o Pozorištu Prijedor, kući u kojoj je započeo i izgradio svoju karijeru, poziciji glumca u BiH, ali i društvenoj situaciji u kojoj se nalazimo, odnosono, društvu koje je obojeno šundom, reality emisijama, koje nažalost njeguje nacionalizam i religiozni fundamentalizam.

Glumačku karijeru započeli ste, ali i izgradili u Pozorištu Prijedor. Koliko je to pozorište uticalo na grad u kojem živite, ali i na Vas?

Pozorište je religioznost.Čim sam se probudio, čim sam otkrio svijest, potreba religiozne prirode odvela me u teatar. Ne znam šta grad zna o svojem pozorištu, (koje nosi njegovo ime, koje je i stvoreno voljom njegovih građana); ako zna malo, malo i zna o sebi, ako pak osjeća da se teatar odvija u njemu, onda će o sebi znati sve što je potrebno. U pretprošlom ratu Prijedor nije imao teatar, u posljednjem - jeste...

Da li je Pozorište Prijedor zanemareno na račun drugih pozorišnih kuća, a sa druge strane cijela ekipa pozorišta vrijedno radi, stvarate fenomenalne predstave, dobijate nagrade...?

Nije, naravno. Zanemareno je koliko i svako drugo. Svako pozorište mora samo da se izbori za svoju poziciju, mora prohodati samo, izboriti se za svoj dio neba. Naravno govorim o slobodi izbora moralne estetike. Dakle, potrebno je neprekidno imati komunikaciju s drugim kazalištima, gostovati, odlaziti na sve moguće festivale i kazati što je moguće glasnije svoj stav o svijetu oko sebe. Prijedorsko pozorište se još uvijek pozicionira na mapi BiH teatara i za nadati se da će poziciju dostojno moći održavati kontinuiranim radom i samoobjavom.

Nikad niste otišli iz pozorišta u kojem radite, na neki način ste obilježeni kao „dijete pozorišta“, a imali ste raznih ponuda. Čime Vas je Pozorište Prijedor toliko privuklo, ali i zadržalo?

Nikada nisam otišao. Jedan je sljedbenik pitao Budhu kako pobjeći od sunčeve vrućine u pustinji? Treba skočiti u užarenu peć, glasio je odgovor! Nestajanje koje je odabrao i Kišov Boris Davidovič...

Možete li se prisjetiti početka svoje glumačke karijere. Koji momenti su Vas oblikovali? Kako ste znali da je put kojim idete onaj pravi za Vas?


Možda moment kada su mi kod kuće objašnjavali da ne slušam baš svaku bakinu u svezi svetog Nikole i Krampusa. Ništa nisam znao o putu. Sve sam saznao uz put, sve momente. Teatar je otkrio da ga pratim. I razotkrio me. Postojali su ljudi koji su mi davali "linkove" i bogatili me na tom putu - od Wilsona, Taufera, Radenka Bilbije, Ivana Obrenova, Gradimira Gojera ili Zlate Kogelnik, Seada Blekića.........

Da li je zadatak pozorišta da svjedoči o određenom vremenu, da govori o problemima o kojima drugi šute, da ukazuje na ono što ne valja? Treba li se razbiti slika pozorišta kao mjesta gdje idemo da se nasmijemo i gledamo komične komade?

Postoji i ruža koja raste iza kuće i nitko joj ne vidi cvijet, niti osjeti miris. I nitko je ne poželi ubrati, zasjeći škarama. Možda je miris krajnje nepotreban toj i takvoj ruži, ne znam. Mene užasava da je lijepo nekome i smiješno. Ali je tako. Na užas smiješnog. Ja ne znam šta je ovim ljudima danas smiješno, ali taj odgovor jest naša suština.
Kako je biti glumac u BiH? Kultura u našoj zemlji nije pri vrhu prioriteta, režu se budžeti na račin kulture, publika nije često gost kulturnih institucija...?

Biti glumcem u BiH jest podjednako teško kao biti radnikom, trgovcem, profesorom, slikarom... U potpunom rasapu svih vrijednosti, prostaštvo je postalo ugledni manir s kojim se ne polemizira. Ozbiljnost se povukla, "kursadžije" su posvuda - u teatrima, bolnicama, skupštinama, pod šatorom i pod svodovima hramova.

Da li je u kriznim/teškim vremenima bavljenje sa umjetnošu na neki nači idealistično ili nam umjetnost tada pomaže u suočavanju sa teškom svakodnevnicom koja nas pritišće?

Vrhunski uvidi dati su malom broju ljudi, kazao bi sjajni akademik Vladimir Premec. Umjetnost kao utjeha, kao vrhunska sloboda po sebi, jest idealistički zanos! U jednom posve suprotnom svijetu gotovo da je protjerana. Možete zamisliti kako Modigliani u užasu svojeg kratkog života stvara ljepotu, koja će poslužiti (u posve zlu dobu) kao izvor prihoda za skrivanje notornih likova optuženih za zločine protiv čovječnosti! Tu pamet prestaje....


Vrijeme u kojem živimo obojeno je šundom, kičem, raznim reality emisijama. Izgleda da je ljudima današnjice sve interesantnije od društvenih problema i građenja sopstvene ličnosti. Kako izaći iz tog „ludila“ spektakla?

Fascinantno je kako je naše društvo uspjelo da degradaciju ukusa pretvori u svoj maksimum i najcjenjenije obilježje. Odsustvo elementarne pristojnosti u svakome segmentu života potpuno je zapanjujuće. Kultura govora, jedenja, vožnje automobila, kultura seksualnosti, komunikacije - sve je dovedeno do krajnje granice neukusa. Često uzimam primjer - da se naplaćuje parking ispred bolnice u Prijedoru! To je toliko amoralno i neshvatljivo da ostajem bez riječi... Kako takvim ljudima igrati Brechta ili Čehova, kada je senzor za empatiju i čovjekoljublje potpuno izgubljen.

Društvo u kojem živimo pojedincu nameće anti-vrijednosti poput korupcije, nepotizma, prisutni su nacionalizam i religiozni fanatizam, a svaki otpor takvom konceptu nailazi na odbacivanje. Kako da se odupremo tim normama?

Pseudoreligioznost je zasjenila sve druge društvene fenomene i evo je posvuda - od vrtića do slavskih obreda u muzejima i fakultetima... Nemanje potrebe za umjetnošću jest direktni proizvod lažne i izvitoperene religioznosti. Nećemo lako izaći iz toga kruga. Pa nama groblja mirišu, a bolnice smrde dok brbljamo o nacionalnom blagostanju i nacionalnoj umjetnosti, nacinalnosti svuda i uvijek. Sve je u extremu i općoj pornografiranosti i banalnosti. Svuda primjećujem samo marvu punu ideala koja se okuplja u krda da bi mukala o svojim nadanjima, veli Emil Cioran.

I za kraj ću Vas pitati o Vašoj knjizi „Masove razglednice iz Bosne“. Kakve mi to zaista poruke iz Bosne šaljemo? Da li je razmišljanje o Bosni kao mirnoj zemlji u kojoj bi bilo prisutni razumijevanje i dijalog utopisko?

"Masovne razglednice iz Bosne" su veliki ciklus od preko 150 pjesama koje su me dugo napuštale i izranjavale. Meni je teško govoriti o njima i zato ću Vam predložiti jednu pjesmu iz knjige kao ilustraciju..

KAFKANJE U MJESTU
Prvo je njoj kazao kako ima duboke
Oči.
Potom je nama kazao
Kako su mu to najdublje
Izvađene oči.
. . .


Sigurno je i da Bećković jeste čitao

Weiningera i to kako se medvjed u

Rusiji samoubija u klopci.
Otud kaže mi ta pjesma o vuku
Koji liže nož. I sigurno je da
Južni Slaveni šetaju oko Strossmayera.
I sigurno je da si bio budala u
Rovu. I da su svi uzalud poubijani.
I da je opasno biti knez u
Košutnjaku. I imati čajdžinicu u
Centru Sarajeva. Da filozofe
Atentiraju kao i prijestolonasljednike.
Da za života možeš biti general u
Dvije vojske. Da je opasno imati mješanu
Krv. Da se križ i krst mrze na užas
Starog Iše. I da je Ćosić napisao i
Kosovo i Vreme smrti. I da je gadno
Biti isprebijani Pekić u Vreme čuda.
Sigurno je. I da je Kovačević diplomat.
I da je Basara diplomat.
I da je umro Izet Sarajlić pokopavši
Sve svoje mrtve. I da smo Ćopićevu kuću
Spalili. I da je Hilandar izgorio.
I da Mostar ima novi most. I da će se
Vuk uvijek oblizivati o nož. Da. I to je
Sigurno. Da ćeš i ti strašno šutjeti o svemu.



Glumac i pozorišni reditelj Darko Cvijetić, rođen je 1968 u  Ljubiji.  Objavio četiri knjige poezije i knjigu kratkih priča: “Noćni Gorbačov”, “Himenica”, “Passport for Sforland”, “Masovne razglednice iz Bosne”, “Manifest mlade Bosne”.  Od režija koje Cvijetić potpisuje izdvajaju se predstave “Galeb”, “Na čijoj strani”, “Mandragola” i “Karolina Nojber”. Značajnije uloge ostvario je u predstavama “Čekajući Godoa”, “Svršetak igre”, “Zločin i kazna” i “Grobnica za Borisa Davidoviča”. 


Razgovarala Maja Isović

Izvornik: BUKA

COMMENTS

Naziv

"Oslobođenje",1,2016. fotografije/kolovoz,1,4:5-11,1,Abdulah Sidran,1,Adam Zagajewski,1,Agencije,1,Agniezska Žuchowska - Arendt,1,Ai Weiwei,1,Ajfelov most,1,Al Jazeera,1,Alan Pejković,1,Albert Camus,1,Aleksa Golijanin,1,Aleksadar Genis,1,Aleksandar Genis,1,Aleksandar Roknić,1,Aleksandar Tišma,1,Aleksej Kišjuhas,2,Alem Ćurin,1,Alen Brabec,1,Aleš Debeljak,2,Alexander Gurevich,1,Alexander Kluge,1,Alina Mayboroda,1,Almin Kaplan,4,Amer Bahtijar,1,Amer Tikveša,1,Amila Kahrović Posavljak,1,Amir Or,1,Amos Oz,1,Ana Ahmatova,2,Ana Radonja,1,Andres Neuman,1,Andrijana Kos Lajtman,10,Ante Čizmić,1,Anton Pavlovič Čehov,1,Antun Branko Šimić,1,Anya Migdal,1,B.C. HUTCHENS,1,Bela Hamvaš,3,Bela Tarr,1,Bertolt Brecht,4,Biblijski citat,1,Biljana Srbljanović,4,Biljana Žikić,1,Bilješka,5,Biserka Rajčić,3,Blago Vukadin,1,Boba Đuderija,1,Bogdan Bogdanović,2,Bojan Munjin,2,Bojan Savić Ostojić,1,Bojan Tončić,2,Bookstan II 2017,1,Borges,5,Boris Buden,6,Boris Dežulović,3,Boris Dubin,1,Boris Paramonov,1,Boris Perić,1,Borislav Pekić,1,Borislav Veselinović,1,Borka Pavićević,1,Boro Drašković,1,Božica Radić,1,Božo Koprivica,3,Branimir Živojinović,1,Branimira Lazanin,1,Branislav Jakovljević,2,Branislav Petrović,1,Branko Ćopić,1,Branko Kukić,1,Branko Rakočević,1,Bronka Nowicka,1,Bruno Schulz,1,BUKA,2,Burkhard Bilger,1,Caravaggio,1,Charles Simic,6,Chris Hedges,1,citati,1,Claude Lanzmann,1,Claude Lévi-Strauss,1,Cornelia Vismann,1,crtež,1,Damir Šodan,1,Damjan Rajačić,1,Dan Pagis,1,Danica i Haim Moreno,1,Daniil Ivanovič Juvačov Harms,1,Danijel Dragojević,1,Danijela Dejanović,1,Danilo Kiš,11,Dara Sekulić,1,Dario Džamonja,1,Darko Alfirević,1,Darko Cvijetić,308,Darko Cvijetić. Agnieszka Zuchovska Arent,1,Darko Desnica,4,Darko Pejanović,1,Daša Drndić,2,David Albahari,5,Davor Beganović,1,Davor Ivankovac,1,Davor Konjikušić,1,Dejan Anđelković,1,Dejan Kožul,3,Dejan Mihailović,1,Deklaracija o zajedničkom jeziku,1,Desimir Tošić,1,Dietrich Bonhoeffer,1,Dijala Hasanbegović,1,dnevne novine DANAS Beograd,2,Dnevnik,9,Dobrica Ćosić,1,Dobrivoje Ilić,1,Dobroslav Silobrčić,1,Dominique-Antoine Grisoni,1,Dragan Bajić,1,Dragan Bursać,1,Dragan Markovina,1,Dragan Radovančević,3,Drago Pilsel,1,drama,2,Dramsko kazalište GAVELLA,1,Draženko Jurišić,1,Dubravka Stojanović,1,Dubravka Ugrešić,4,Duško Radović,1,Dževad Karahasan,2,Đorđe Bilbija,2,Đorđe Krajišnik,6,Đorđe Tomić,1,Đurđica Čilić,1,Đuza Stojiljković,1,Eda Vujević,1,Edin Salčinović,1,Edmond Jabes,1,Edouard Boubat,1,Eduard Šire,1,Edvard Kocbek,1,Elis Bektaš,4,Elvedin Nezirović,1,Elvir Padalović,1,Emil Cioran,8,Emmanuel Levinas,1,Epitaf,1,Ernst Jünger,2,esej,164,Fahredin Shehu,1,Faruk Vele,1,festival,4,Filip David,3,fotografije,2,fra Drago Bojić,1,Francis Roberts,1,Frank Wedekind,1,Franz Kafka,4,Freehand,1,Friedrich Nietzche,1,Furio Colombo,1,Gary Saul Morson,1,Genadij Nikolajevič Ajgi,1,Georg Trakl,1,George Orwel,1,Georgi Gospodinov,1,Géza Röhrig,1,Gianni Vattimo,1,Gilles Deleuze,1,Giorgio Agamben,7,Giorgio Manganelli,1,Gligorije Ernjaković,1,Goran Milaković,2,Goran Simić,1,Goran Stefanovski,1,gostovanje pozorišta,4,govor,2,Gustaw Herling-Grudzinski,1,Haim Moreno,1,Hajdu Tamas,1,Hanna Leitgeb,1,Hannah Arendt,3,Hans Magnus Enzensberger,1,hasidska priča,1,Hassan Blasim,1,Heiner Goebbels,1,Helen Levitt,1,Herbert Marcuse,1,Igor Buljan,1,Igor Mandić,1,Igor Motl,4,Igor Štiks,1,Igre u Jajcu 2017.,1,Ihab Hassan,1,Ilma Rakusa,2,IN MEMORIAM,7,Intervju,70,Ivan Čolović,2,Ivan Illich,2,Ivan Lovrenović,4,Ivan Milenković,1,Ivan Obrenov,1,Ivan Posavec,1,Ivana Obrenov,1,Ivana Vuletić,1,Ivica Pavlović,2,Ivo Kara-Pešić,1,Jack Kerouac,1,Jacques Derrida,2,Jagoda Nikačević,1,Jakob Augstein,1,Jaroslav Pecnik,1,Jasmin Agić,1,Jasna Tkalec,1,Jean-Luc Nancy,4,Jelena Kovačić,1,Jelena Topić,1,Jernej Lorenci,1,Jona,1,Jorge Luis Borges,2,Josif Brodski,1,Josip Osti,1,Josip Vaništa. Patricia Kiš,1,Jovan Ćirilov,1,Jovica Aćin,3,Jugoslava Ilanković,2,Julija Kristeva,1,Julio Cortazar,1,K.U.P.E.K.,1,Katja Kuštrin,2,Kim Cuculić,1,Knjige,1,književna večer,1,Kokan Mladenović,1,Komentar,1,kratka priča,5,kratke priče,7,kratki esej,4,kratki intervju,4,kritika,6,kritika knjige,3,Krzysztof Warlikowski,1,Ksenija Banović Ksenija Marković,1,Kulturni dodatak,1,Kupek,1,Kurt Hielscher,1,Ladislav Tomičić,1,Laibach,1,Lajoš Kesegi,1,Larisa Softić Gasal,1,Laurence Winram,1,Lavov,1,Leonard Cohen,1,Leonid Šejka,2,Lidija Deduš,1,Ludwig Wittgenstein,1,Ljubiša Rajić,1,Ljubiša Vujošević,1,Maja Abadžija,1,Maja Isović,2,Maja Isović Dobrijević,1,MALI EKSHUMATORSKI ESEJI,1,mali esej,18,Marcel Duchamp,1,Marija Mitrović,1,marijan cipra,1,Marin Gligo,1,Marina Abramović,1,Marina Dumovo,1,Marina Mlinarevič Sopta,1,Mario Čulina,1,Mario Franz,1,Mario Kopić,53,Marjan Grakalić,1,Marko Misirača,2,Marko Stojkić,1,Marko Tomaš,1,Marko Veličković,1,Marko Vešović,2,Martin Heidegger,3,Massimo Cacciarri,1,Max Frisch,1,međunarodna poruka,1,Mensur Ćatić,2,Mia Njavro,1,Mihail Šiškin,1,Mijat Lakićević,1,Mikloš Radnoti,1,Milan Kundera,1,Milan Milišić,1,Milan Vukomanović,1,Milan Zagorac,1,Mile Stojić,2,Milena Bogavac,1,Milica Rašić,1,Milo Rau,1,Milomir Kovačević Strašni,1,Miloš Bajović Ilić,1,Miloš Crnjanski,2,Miloš Vasić,1,Milovan Đilas,1,Miljenko Jergović,8,Mini esej,32,Miodrag Živanović,1,Mirjana Božin,1,Mirjana Stančić,1,Mirko Đorđević,2,Mirko Kovač,3,Miroslav Krleža,3,Miroslav Marković,1,Mirza Abaz,1,Mirza Puljić,1,Mishel Houellebecq,1,Mišo Mirković,6,Mišo Mirković foto,12,Mladen Bićanić,2,Mladen Blažević,2,Mladen Pleše,1,Mladen Stilinović,1,Momčilo Đorgović,2,Monika Herceg,2,Nada Topić,1,Naser Šećerović,1,Natalija Miletić,1,Nataša Gvozdenović,1,Neda Radulović- Viswanatha,1,Nedim Sejdinović,1,nekrolog,1,Nemanja Čađo,1,Nenad Milošević,1,Nenad Obradović,5,Nenad Tanović,1,Nenad Vasiljević,2,Nenad Veličković,2,Nenad Živković,1,Nepoznati spavač,1,Nermina Omerbegović,1,Nevena Bojičić,1,Nikola Kuridža,1,Nikola Kuzanski,1,Nikola Popović,2,Nikola Vukolić,1,Nikola Živanović,1,Nikolaj Berđajev,1,Nikolina Židek,1,Nila Štambuk-Svrdlin,1,Noć kazališta,1,NOVA KNJIGA,4,novela,1,Novica Milić,2,Novica Tadić,1,obavijest,3,odlomak romana,10,odlomci,6,Oliver Frljić,9,Omer Ć.Ibrahimagić,1,Osip Mandeljštam,2,Osvaldo Ferari,1,Otto Pöggeler,1,Otto Weininger,1,Pankaj Mishra,1,Paolo Magelli,2,Patrik Weiss,1,Paul Celan,4,Paul Klee,1,Paul Valery,1,Peščanik,1,Petar Gudelj,2,Petar Kočić,1,Petar Matović,1,Petar Vujičić,1,Peter Esterhazi,1,Peter Semolič,3,Peter Semolič. prijevod,4,Peter Sloterdijk,3,Pier Paolo Pasolini,2,pisma,5,pismo,1,pjesma,1,Plakat,1,Poezija,325,poezija prevod,1,Politika,1,portret,1,potpisnici,1,Pozorišna kritika,1,Pozorišne Igre u Jajcu,1,Pozorište Prijedor,5,predavanje,1,Predrag Finci,2,Predrag Matvejević,2,Predrag Nikolić,1,Predrag Trokicić,2,Predstava,2,Prepiska,1,priča,37,Prijevod,12,prijevod govora,1,prikaz knjige,6,prikaz predstave,3,Primo Levi,1,promocija,2,Protest,1,Proza,2,putopis,1,Rade Radovanović,1,Radimir Sovilj,1,Radiša Cvetković,1,Radmila Smiljanić,1,Radomir Konstantinović,2,Rastislav Dinić,1,Raša Todosijević,3,razgovor,6,Refik Hodžić,1,Renate Lachmann,1,reportaža,1,Robert Bagarić,1,Roger Angell,1,Roland Barthes,3,Roland Jaccard,1,Roland Quelven,1,Saida Mustajbegović,2,Sándor Márai,1,Saša Jelenković. poezija,1,Saša Paunović,1,Sava Babić,3,Seida Beganović,4,Semezdin Mehmedinović,4,Senadin Musabegović,1,senka marić,1,Sesil Vajsbrot,1,Shosana Felman,1,Sibela Hasković,3,Siegfried Lenz,1,Sigmund Freud,1,Sinan Gudžević,1,Siniša Sunara,1,Siniša Tucić,2,sjećanje,2,Slavenka Drakulić,1,Slavica Miletić,4,Slavoj Žižek,1,Slobodan Glumac,1,Slobodan Šnajder,1,Slobodan Tišma,1,Slobodna Dalmacija,1,slobodna europa,1,SLOVO GORČINA,1,Sonja Ćirić,4,Sonja Savić,1,Split,1,Srđa Popović,1,Srđan Sekulić,20,Srđan Tešin,1,Srđan Valjarević,1,Sreten Ugričić,3,Srpko Leštarić,1,status na facebooku,1,stećak,2,Stevo Basara,1,Stojan Subotin,1,Susan Sontag,1,Sven Milekić,1,Svetislav Basara,2,Svetlana Aleksijevič,1,Svetlana Slapšak,1,Šagal,1,Šefik Ćoralić,1,Tadeusz Różewicz,1,Tamara Deuel,1,Tamara Kaliterna,1,Tamara Nablocka,1,Tamara Nikčević,3,Tatyana Tolstaya,1,Tea Benčić Rimay,1,Tea Tulić,1,Teatar,1,Teatron,1,Tena Lončarević,1,The New York Times. Žarka Radoja,1,Thomas Bernhard,10,Thomas Ostermeier,1,Tihana Čuljak,1,Todor Kuljić,1,Tomaž Šalamun,2,Tomislav Čadež,4,Tomislav Dretar,2,Tonko Maroević,1,Tony Judt,1,Trocki,1,Umberto Eco,2,Urbán András,1,Vanda Mikšić,1,Vanesa Mok/Anđelko Šubić,1,Vanja Fifa,1,Vanja Kulaš,1,Vanja Šunjić,1,Varlam Šalamov,3,Vera Pejovič,3,Vera Vujošević,1,Veronika Bauer,1,Video,10,Viktor Ivančić,3,Viktor Jerofejev,1,Viktoria Radicz,2,Vincent Van Gogh,1,Višnja Machido,1,Vladan Kosorić,3,Vladimir Arsenić,1,Vladimir Arsenijević,1,Vladimir Gligorov Ljubica Strnčević,1,Vladimir Milić,2,Vladimir Pištalo,3,Vladimir Vanja Vlačina,1,Vladislav Kušan,1,vojislav despotov,1,Vojislav Pejović,1,Vojo Šindolić,1,VREME,2,Vujica Rešin Tucić,1,Vuk Perišić,3,W.H.Auden,1,Walter Benjamin,1,Wayne Pearson,1,Wisława Szymborska,1,Wolfgang Borchert,1,Wroclaw,1,Zadie Smith,2,zapis,2,zavičaj,1,Zbigniew Herbert,3,zen,1,ZKM,1,Zlatko Jelisavac,3,Zlatko Paković,2,Zoran Janić,1,Zoran Ljubičić,1,Zoran Vuković,2,Zoran Žmirić,1,Zygmund Bauman,1,Žarko Milenić,1,Žarko Paić,1,Željko Grahovac,3,Živojin Pavlović,1,поезија,1,Саша Скалушевић,3,
ltr
item
HYPOMNEMATA: Prostaštvo je postalo ugledni manir, Intervju
Prostaštvo je postalo ugledni manir, Intervju
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgukqG1V6I9RN-PouOQBl7j_wb1MyIr6fKclLDUlybtL_2-jdTQPTMmfZCdJyA3q5PTshEtykFVoATGxZtnheUdRkA-axIXGAIBUnG4JfF9ITYWO7o5523DnzXZ9o8sfbyBb9BwEFQ8Sj8/s400/darko+cvijetic.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgukqG1V6I9RN-PouOQBl7j_wb1MyIr6fKclLDUlybtL_2-jdTQPTMmfZCdJyA3q5PTshEtykFVoATGxZtnheUdRkA-axIXGAIBUnG4JfF9ITYWO7o5523DnzXZ9o8sfbyBb9BwEFQ8Sj8/s72-c/darko+cvijetic.jpg
HYPOMNEMATA
https://darkocvijetic.blogspot.com/2013/09/prostastvo-je-postalo-ugledni-manir.html
https://darkocvijetic.blogspot.com/
https://darkocvijetic.blogspot.com/
https://darkocvijetic.blogspot.com/2013/09/prostastvo-je-postalo-ugledni-manir.html
true
2899971294992767471
UTF-8
Svi članci su učitani Nije pronađen nijedan članak VIDI SVE Pročitaj više Odgovori Prekini odgovor Obriši By Početna STRANICE ČLANCI Vidi sve Preporučeni članci OZNAKA ARHIVA PRETRAGA SVI ČLANCI Nije pronađen nijedan članak koji odgovara upitu Vrati se natrag Nedjelja Ponedjeljak Utorak Srijeda Četvrtak Petak Subota Ned Pon Uto Sre Čet Pet Sub Siječanj Veljača Ožujak Travanj Svibanj Lipanj Srpanj Kolovoz Rujan Listopad Studeni Prosinac Sij Velj Ožu Tra Svi Lip Srp Kol Ruj Lis Stu Pro just now 1 minutu prije $$1$$ minuta prije 1 čas prije $$1$$ sati prije Juče $$1$$ dana prije $$1$$ tjedana prije više od 5 tjedana prije Sljedbenici Slijedi THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy