$type=ticker$cols=2$count=30

Teleidoskop, Andrijana Kos Lajtman

SHARE:

                                                                               
 foto: anonimus



ANDRIJANA KOS LAJTMAN



TELEIDOSKOP




Malo toga je u prirodi okruglo.
Mjesec. Sunce. God.
Svijetlosivi kamen s Palagruže koji ponekad uzmem u dlan, ne vjerujući da je prav. Pravilna okruglost nalik je iluziji.
Kao i u riječima.
Tama, zaumnost, san.
Sam. I samost.



 
***



„...nije bijeg, nego najviša sloboda, izdržati samotnost“, piše Martin Heidegger u pismu Ernstu Jüngeru 1949.
Krug ima jedno središte. Kao i pahulja, metak, plod.
Mrak nema središta.
Kao ni djetinjstvo, ili igra.




***






Imala je šest godina, kada je nesretno stradala, kažeš. Sada bi imala trideset. Nitko je se ne sjeća.
Od paradoksa raskrvaren jezik, sam sebe izgovara.
Kraste, pa šutnja koja iz njih diše.
Slušam je kao što se sluša grlicu, u posteljama djetinjstva.
Sav si od stakla,
sav si od stakla,
sav si od ssssssss
I staklo diše, zbiljom se nadima.



***






Kažu danas na radiju da su u Muzeju iluzija u Zadru postavili Muzej realnosti, kao muzej unutar muzeja.
Pomoću virtualne stvarnosti, holograma, optičkih iluzija i interaktivnih instalacija stvarnost najugroženije djece postaje dio svakodnevice za posjetitelje. Najatraktivniji eksponati: doživjeti izbjeglički kamp na Bliskom istoku kroz dječji pogled; doživjeti osjećaj veličine patuljka, doživjeti osjećaj potresa. Muzej će biti otvoren od 14. do 18. prosinca.
Stvarnost u stvarnosti.
Blagdansko lice grada.
Staklo.



***





Teleidoskop je vrsta kaleidoskopa koji je izmislio škotski znanstvenik David Brewster (1781–1868). Na svom kraju, umjesto komorice s perlama i kuglicama, ima konveksnu leću koja baca izokrenutu sliku predmeta prema kojem se teleidoskop uperi. Ogledala u njegovoj unutrašnjosti, kao i kod svakog kaleidskopa, umnogostručuju sliku – ona postavljena na 45° osam puta, na 60° šest puta, a na 90° četiri puta. Kako se cijev kaleidoskopa rotira, objekti u njoj se miješaju i stvaraju različite vizualne oblike.
Kalos (καλός) u grčkom znači lijepo, eidos (είδος) znači oblik, a scopeo (σκοπέω) znači gledati, promatrati.
Ljepota, za jedno oko.
Kiklopost svijeta.
Zoopolis. Puzanje.
Samost.
Sav si od stakla.



***



Volio bih u jednom čitanju objediniti sve verzije svoje pjesme, no to je nemoguće, kaže pjesnik.



***



Trogodišnji Ajlan na turskoj obali, s obrazima u pijesku i dlanovima prema nebu. Jedina poznata verzija.
I more je okruglo, kao i nebo.



***



Josip je staklopuhač. Izrađuje staklene kuglice za božićna drvca. „Klasična staklena kuglica nastaje puhanjem u zagrijano staklo dok se neki drugi oblici dobivaju stavljanjem u kalup. Također se ugrije staklo do taljenja i tada se to staklo stavlja u kalup i ispuše se te se dobiju oblici poput Djeda Božićnjaka, zvjezdica, češera, srca...“ S vremenom se pojavila želja kupaca za pisanjem osobnih imena i tada je počeo izrađivati i osobne kuglice, objašnjava Josip. Objašnjava Djed Mraz.
Krug u krugu, blještava okruglost mraka.




***




Svatko sam dodiruje zidove svoje samice, kažeš.
Okruglim glasom, kao da upuhuješ zrak u vruće staklo.



***



Nema događaja izvan jezika, misli Heidegger. Kada je događaj pre-dat kroz jezik, odjekuje svijet.
Staklo, teleidoskop.
Neutješiva samoća zjenice.
A odjekuje svijet.




***



Čudno je kako uz sva brojna natjecanja kojima smo okruženi – za najljepše, najveće, najbrže - ne postoji i natjecanje u najljepšem stihu, ili riječi.
„I cijeli svijet je naša zaključana kuća / i prazan“.
Da kojim slučajem takva olimpijada postoji, taj, baš taj bih stih Ivančice Đerić prijavila da se natječe.
Dakako, bila bi to teška odluka, i zahtijevala bi da se pretvaram da ne čujem grotla svih onih vulkana što su mi opržili usne u danima čitateljskih groznica, hinila bih zaborav i planinu, hinila bih nijemost, mirnu površinu jezera.
Hinila bih da ne znam kako se riječima uzimala mjera u Stratfordu na Avonu, mjera za mjeru, riječ za riječ, da ne čujem kako vjetar huči kapilarama upuhujući im misao koju ti odavno znaš - da se eritrociti obnove za dvadeset i jedan dan i da ćemo za godinu dana biti već puno smrti daleko. Od sebe daleko.
Udah. Izdah. Upuhnut stih, kao zrak.
Nabrekla pluća.
Zaključana kuća.
Zaključan život.




***





Pjesnik Ka u romanu "Snijeg" Orhana Pamuka u tri dana ispisuje cijelu zbirku pjesama. Možda je to zbog povratka u Kars nakon višegodišnjeg izbivanja iz Turske, možda zbog Svile, nikad zaboravljene prijateljice iz mladosti, a možda jednostavno do snijega koji tih dana nesmiljeno pada.
Bijelo nije boja, bijelo je bezglasan vapaj krvnika kojim moli da se drugi put rodi.



***





Grenland je najveći otok na svijetu i njegovih 81% prekriveno je ledom. Na Grenlandu živi svega šezdesetak tisuća ljudi. Grenlanđani su potomci Inuita. Inuit na eskimskom znači čovjek.... Možda je i to razlog zašto im sunce ne zalazi?
Polarni dan.
Apsorbirano svjetlo planeta.
Na šahovskoj ploči, ostali su samo crni kvadrati, kažeš.
Bijeli su se preselili na šahovnice grbova, pomislim.



***






SNIJEG.
„Kruto stanje vodenih ĉestica pri njihovu padu, prolasku ili uzdizanju kroz atmosferu. Divne šestokrake zvijezdice. Svaka od kristalnih ĉestica dobiva samo sebi svojstven šesterokutan oblik. Još od najdavnijih vremena, tajne snijega pobuđivale su čovjekovo divljenje i zanimanje. Godine 1555. svećenik Olaus Magnus iz grada Upsale u Švedskoj prvi je zakljuĉio da svaka pahulja poprima oblik jedinstvenog šesterokuta. i kao što se na crtežu vidi...“
Ka čita, opčinjen.
RAZUM.
MAŠTA.
PAMĆENJE.
Krakovi njegove pahulje.
Zamišljam da je stavljam da dlan, vidim kako joj srce svjetluca.
Mjesto gdje nema Allaha. Mjesto gdje svijet prestaje.
Ili počinje.
„Dok smo vješali Saddama
Isus je samo sjedio
Čak nije ni kapuljaču nosio“ (Darko Cvijetić, „Ponovimo. Tako. Ukočimo se“)



 ***






Moj pas laje na injem odjeven grad, zbunjuje ga nepoznato.
On laje, ja se smijem.
Koga mesom stvaraš, načinješ ga nebom, pišeš.
Podvlačim, kao da razumijem. Pa samo dalje slušam, kako usne teksta dišu.




***



Postoje gradovi koje nikada neću vidjeti.
Postoje ljudi koje nikada neću sresti, iako dijelimo ime ili dob, možda datum rođenja ili datum smrti.
Postoje riječi zaspavane u dušniku koje nikada neću izgovoriti, san kojeg neću usnuti.
Postoje i vrata koja ću zadnja otvoriti, zadnje stepenište, zadnja subota.
Negdje postoji i ta zadnja muzika,
zid, jutro, stablo, knjiga, čaša.
Zadnje oči, za zdence koje će trebati izliti u mrak.
Mislila sam, smrt ima oblik kruga. No može isto tako imati i oblik bicikla, romboida, kruške.





***






Nebo nad Berlinom
je nebo nad Zagrebom
je nebo nad Oslom
je nebo nad Plovdivom.
B i M nisu susjedi ni u jednoj abecedi.
Kad napukne oblak, slapovi sunca, pa vodopad tuče.
Postoji poezija u kojoj žive anđeli neletači, anđeli s viškom bjeline,
anđeli u čizmama, lijevokrili i sjedokrili anđeli, anđeli pod šinjelom,
isušeni anđeli, pregusti anđeli, anđeli koji briju pazuha,
anđeli pred strijeljanje, anđelići u mošnjama,
anđeli blatnih nogu, anđeli odguljeni s frasaka, bočni anđeli s ikona,
prekopani anđeli, anđeli s gazama, anđeli s plavim opnicama među prstima,
anđeli mačevaoci, anđeoska mladunčad.
U postmodernizmu, produkti umjetnosti zamišljaju se predodžbom civilizacije kao labirinta u kojem su nagomilani spisi, knjige, predmeti, slike, sjećanja, tragovi povijest. Otisci. Ali ne kao mrlje, nego kao udubine stopala u snijegu ili gradovi od pijeska.
Nestrpljiv, neletač. N. N.



***





Vidim te kako pogibaš glavu,
komadić vrata čini se gol i najažen.
U tebi istodobno šušti trska Kambodže,
i vrele travke Zvornika.
Dotičem te ne dotičući,
da ti sjena ne potamni
da se ne zagrcneš ranjivošću.
Noli me tangere,
kao u doba kuge, kao u doba Krista.




***




Odlasci se uvijek preruše u nešto drugo.
Smrt se samo zove smrt,
inače je igralište, dijete, hod kroz drvored.
Bezglasno vođenje ljubavi
ili kada opaziš da se voda u vazi
odjednom malo smanjila.
Sve ono čemu ne znamo korijenje.
Kao kada moj maltezer, shvativši da je u igri bio pregrub (jer tobože glasno zajaučem), kao munjom opržen skoči pa mi liže obraze, usta, uho. Nitko ga tome nije učio.
Psi znaju čime se anestezira bol.
Ljudi znaju čime se...



***







I uvijek neke cipele, kolosijek, hod.
Paralelne tračnice, (ne)smisao.
Galerije susreta, galerije bojišta.
Katakombe kod Palerma, odijeljenih soba.
Djeca, žene, suci, svećenici.
Prostorije smrti sukladne su prostorijama života.
Mumificirani ritam hijerarhije.



***




„Ti bi da se dogodilo,
samo ono što se dogodilo“,
odjekuje pjesma, kao prazan grob.
Pa se pretvaraš da ne čuješ, inatiš se i prkosiš,
ritmom slijepog vjetra
u gluhoj pužnici.
Omamljen, kao miš u skladištu
pred svitanje.
Kao zvižduk pred revoluciju.

COMMENTS

Naziv

"Oslobođenje",1,2016. fotografije/kolovoz,1,4:5-11,1,Adam Zagajewski,1,Agencije,1,Agniezska Žuchowska - Arendt,1,Ai Weiwei,1,Al Jazeera,1,Alan Pejković,1,Albert Camus,1,Aleksa Golijanin,1,Aleksandar Genis,1,Aleksandar Roknić,1,Aleksandar Tišma,1,Alem Ćurin,1,Alen Brabec,1,Aleš Debeljak,2,Alexander Kluge,1,Almin Kaplan,4,Amer Bahtijar,1,Amer Tikveša,1,Amila Kahrović Posavljak,1,Amir Or,1,Amos Oz,1,Ana Ahmatova,2,Ana Radonja,1,Andres Neuman,1,Andrijana Kos Lajtman,7,Anton Pavlovič Čehov,1,Antun Branko Šimić,1,Anya Migdal,1,Bela Hamvaš,2,Bela Tarr,1,Bertolt Brecht,4,Biblijski citat,1,Biljana Srbljanović,4,Bilješka,5,Biserka Rajčić,3,Blago Vukadin,1,Boba Đuderija,1,Bogdan Bogdanović,2,Bojan Munjin,1,Bojan Savić Ostojić,1,Bookstan II 2017,1,Borges,4,Boris Buden,4,Boris Dežulović,2,Boris Dubin,1,Boris Perić,1,Borislav Pekić,1,Borislav Veselinović,1,Borka Pavićević,1,Boro Drašković,1,Božo Koprivica,3,Branimir Živojinović,1,Branimira Lazanin,1,Branislav Jakovljević,2,Branislav Petrović,1,Branko Ćopić,1,Branko Kukić,1,Branko Rakočević,1,Bruno Schulz,1,BUKA,1,Burkhard Bilger,1,Caravaggio,1,Charles Simic,6,Chris Hedges,1,citati,1,Claude Lévi-Strauss,1,Cornelia Vismann,1,crtež,1,Damjan Rajačić,1,Dan Pagis,1,Danica i Haim Moreno,1,Daniil Ivanovič Juvačov Harms,1,Danijel Dragojević,1,Danilo Kiš,10,Dara Sekulić,1,Dario Džamonja,1,Darko Alfirević,1,Darko Cvijetić,254,Darko Cvijetić. Agnieszka Zuchovska Arent,1,Darko Desnica,4,Darko Pejanović,1,Daša Drndić,1,David Albahari,5,Davor Beganović,1,Davor Ivankovac,1,Davor Konjikušić,1,Dejan Kožul,1,Dejan Mihailović,1,Deklaracija o zajedničkom jeziku,1,Dietrich Bonhoeffer,1,Dijala Hasanbegović,1,Dnevnik,8,Dobrivoje Ilić,1,Dobroslav Silobrčić,1,Dominique-Antoine Grisoni,1,Dragan Bajić,1,Dragan Bursać,1,Dragan Markovina,1,Dragan Radovančević,3,Drago Pilsel,1,drama,2,Dubravka Stojanović,1,Dubravka Ugrešić,4,Duško Radović,1,Dževad Karahasan,2,Đorđe Bilbija,2,Đorđe Krajišnik,4,Đorđe Tomić,1,Edmond Jabes,1,Eduard Šire,1,Edvard Kocbek,1,Elis Bektaš,4,Elvedin Nezirović,1,Elvir Padalović,1,Emil Cioran,8,Emmanuel Levinas,1,Epitaf,1,Ernst Jünger,2,esej,148,Fahredin Shehu,1,festival,2,Filip David,2,fotografije,1,fra Drago Bojić,1,Francis Roberts,1,Frank Wedekind,1,Franz Kafka,4,Friedrich Nietzche,1,Furio Colombo,1,Genadij Nikolajevič Ajgi,1,Georg Trakl,1,George Orwel,1,Georgi Gospodinov,1,Géza Röhrig,1,Gianni Vattimo,1,Gilles Deleuze,1,Giorgio Agamben,7,Giorgio Manganelli,1,Goran Milaković,2,Goran Stefanovski,1,gostovanje pozorišta,4,govor,2,Gustaw Herling-Grudzinski,1,Hajdu Tamas,1,Hanna Leitgeb,1,Hannah Arendt,2,Hans Magnus Enzensberger,1,Hassan Blasim,1,Heiner Goebbels,1,Helen Levitt,1,Herbert Marcuse,1,Igor Buljan,1,Igor Mandić,1,Igor Motl,3,Igor Štiks,1,Igre u Jajcu 2017.,1,Ihab Hassan,1,Ilma Rakusa,2,IN MEMORIAM,7,Intervju,54,Ivan Čolović,2,Ivan Lovrenović,4,Ivan Milenković,1,Ivana Vuletić,1,Ivica Pavlović,1,Ivo Kara-Pešić,1,Jack Kerouac,1,Jacques Derrida,2,Jagoda Nikačević,1,Jakob Augstein,1,Jaroslav Pecnik,1,Jasmin Agić,1,Jasna Tkalec,1,Jelena Kovačić,1,Jelena Topić,1,Jona,1,Jorge Luis Borges,2,Josif Brodski,1,Josip Osti,1,Josip Vaništa. Patricia Kiš,1,Jovan Ćirilov,1,Jovica Aćin,3,Jugoslava Ilanković,1,Julija Kristeva,1,Julio Cortazar,1,Katja Kuštrin,2,Kim Cuculić,1,Knjige,1,književna večer,1,Kokan Mladenović,1,Komentar,1,kratka priča,3,kratke priče,6,kratki intervju,1,kritika,4,Krzysztof Warlikowski,1,Ksenija Banović Ksenija Marković,1,Ladislav Tomičić,1,Laibach,1,Lajoš Kesegi,1,Larisa Softić Gasal,1,Laurence Winram,1,Leonid Šejka,2,Ludwig Wittgenstein,1,Ljubiša Rajić,1,Ljubiša Vujošević,1,Maja Abadžija,1,Maja Isović,2,MALI EKSHUMATORSKI ESEJI,1,mali esej,16,Marcel Duchamp,1,Marija Mitrović,1,marijan cipra,1,Marin Gligo,1,Marina Dumovo,1,Mario Franz,1,Mario Kopić,46,Marjan Grakalić,1,Marko Misirača,1,Marko Stojkić,1,Marko Tomaš,1,Marko Veličković,1,Marko Vešović,2,Martin Heidegger,3,Massimo Cacciarri,1,Max Frisch,1,međunarodna poruka,1,Mensur Ćatić,2,Mia Njavro,1,Mihail Šiškin,1,Mijat Lakićević,1,Mikloš Radnoti,1,Milan Kundera,1,Milan Milišić,1,Milan Vukomanović,1,Milan Zagorac,1,Mile Stojić,2,Milica Rašić,1,Milo Rau,1,Miloš Bajović Ilić,1,Miloš Crnjanski,2,Miloš Vasić,1,Milovan Đilas,1,Miljenko Jergović,6,Mini esej,32,Miodrag Živanović,1,Mirjana Božin,1,Mirjana Stančić,1,Mirko Đorđević,2,Mirko Kovač,3,Miroslav Krleža,3,Miroslav Marković,1,Mirza Puljić,1,Mišo Mirković,6,Mišo Mirković foto,10,Mladen Bićanić,1,Mladen Blažević,2,Mladen Stilinović,1,Momčilo Đorgović,1,Naser Šećerović,1,Natalija Miletić,1,Nataša Gvozdenović,1,Neda Radulović- Viswanatha,1,nekrolog,1,Nemanja Čađo,1,Nenad Milošević,1,Nenad Obradović,5,Nenad Tanović,1,Nenad Vasiljević,1,Nenad Veličković,2,Nenad Živković,1,Nepoznati spavač,1,Nermina Omerbegović,1,Nikola Kuridža,1,Nikola Kuzanski,1,Nikola Vukolić,1,Nikola Živanović,1,Nikolaj Berđajev,1,Nikolina Židek,1,NOVA KNJIGA,1,novela,1,Novica Milić,2,Novica Tadić,1,obavijest,1,odlomak romana,9,odlomci,6,Oliver Frljić,8,Osip Mandeljštam,2,Otto Pöggeler,1,Otto Weininger,1,Paolo Magelli,2,Paul Celan,3,Paul Klee,1,Paul Valery,1,Petar Gudelj,2,Petar Matović,1,Petar Vujičić,1,Peter Esterhazi,1,Peter Semolič,3,Peter Semolič. prijevod,4,Peter Sloterdijk,3,Pier Paolo Pasolini,2,pisma,5,pismo,1,pjesma,1,Plakat,1,Poezija,265,poezija prevod,1,potpisnici,1,Pozorišna kritika,1,Pozorišne Igre u Jajcu,1,Pozorište Prijedor,4,predavanje,1,Predrag Finci,2,Predrag Matvejević,2,Predrag Nikolić,1,Predstava,2,Prepiska,1,priča,37,Prijevod,12,prijevod govora,1,prikaz knjige,2,prikaz predstave,3,Primo Levi,1,Protest,1,Proza,2,Radimir Sovilj,1,Radiša Cvetković,1,Radmila Smiljanić,1,Radomir Konstantinović,2,Rastislav Dinić,1,Raša Todosijević,3,razgovor,4,Refik Hodžić,1,Renate Lachmann,1,Robert Bagarić,1,Roger Angell,1,Roland Barthes,2,Roland Jaccard,1,Roland Quelven,1,Saida Mustajbegović,2,Sándor Márai,1,Saša Jelenković. poezija,1,Saša Paunović,1,Sava Babić,3,Seida Beganović,3,Semezdin Mehmedinović,4,Senadin Musabegović,1,senka marić,1,Sesil Vajsbrot,1,Shosana Felman,1,Sibela Hasković,1,Siegfried Lenz,1,Sigmund Freud,1,Sinan Gudžević,1,Siniša Tucić,1,sjećanje,2,Slavenka Drakulić,1,Slavica Miletić,3,Slavoj Žižek,1,Slobodan Glumac,1,Slobodan Šnajder,1,Slobodan Tišma,1,SLOVO GORČINA,1,Sonja Ćirić,3,Sonja Savić,1,Srđa Popović,1,Srđan Tešin,1,Sreten Ugričić,3,Srpko Leštarić,1,stećak,2,Stevo Basara,1,Stojan Subotin,1,Susan Sontag,1,Sven Milekić,1,Svetislav Basara,2,Svetlana Aleksijevič,1,Šagal,1,Tadeusz Różewicz,1,Tamara Kaliterna,1,Tamara Nablocka,1,Tamara Nikčević,2,Tatyana Tolstaya,1,Tea Benčić Rimay,1,Teatar,1,Teatron,1,The New York Times. Žarka Radoja,1,Thomas Bernhard,10,Thomas Ostermeier,1,Tomaž Šalamun,2,Tomislav Čadež,1,Tomislav Dretar,2,Tonko Maroević,1,Tony Judt,1,Umberto Eco,2,Urbán András,1,Vanda Mikšić,1,Vanesa Mok/Anđelko Šubić,1,Varlam Šalamov,3,Vera Pejovič,3,Veronika Bauer,1,Video,10,Viktor Ivančić,3,Viktor Jerofejev,1,Viktoria Radicz,2,Vincent Van Gogh,1,Višnja Machido,1,Vladan Kosorić,2,Vladimir Arsenić,1,Vladimir Arsenijević,1,Vladimir Gligorov Ljubica Strnčević,1,Vladimir Milić,2,Vladimir Pištalo,3,Vladimir Vanja Vlačina,1,Vladislav Kušan,1,vojislav despotov,1,Vojislav Pejović,1,Vojo Šindolić,1,Vujica Rešin Tucić,1,Vuk Perišić,3,Walter Benjamin,1,Wisława Szymborska,1,Wolfgang Borchert,1,Wroclaw,1,Zadie Smith,1,zapis,1,zavičaj,1,Zbigniew Herbert,3,zen,1,ZKM,1,Zlatko Jelisavac,2,Zoran Vuković,2,Zygmund Bauman,1,Žarko Milenić,1,Žarko Paić,1,Željko Grahovac,2,Živojin Pavlović,1,
ltr
item
HYPOMNEMATA: Teleidoskop, Andrijana Kos Lajtman
Teleidoskop, Andrijana Kos Lajtman
https://2.bp.blogspot.com/--abD8wW2htw/WFPwTduGyKI/AAAAAAAAB30/sXXiV4G5sdgrcrXItU3Nhyx7TjhsgdPUACLcB/s320/angeo.jpg
https://2.bp.blogspot.com/--abD8wW2htw/WFPwTduGyKI/AAAAAAAAB30/sXXiV4G5sdgrcrXItU3Nhyx7TjhsgdPUACLcB/s72-c/angeo.jpg
HYPOMNEMATA
https://darkocvijetic.blogspot.com/2016/12/teleidoskop-andrijana-kos-lajtman.html
https://darkocvijetic.blogspot.com/
https://darkocvijetic.blogspot.com/
https://darkocvijetic.blogspot.com/2016/12/teleidoskop-andrijana-kos-lajtman.html
true
2899971294992767471
UTF-8
Svi članci su učitani Nije pronađen nijedan članak VIDI SVE Pročitaj više Odgovori Prekini odgovor Obriši By Početna STRANICE ČLANCI Vidi sve Preporučeni članci OZNAKA ARHIVA PRETRAGA SVI ČLANCI Nije pronađen nijedan članak koji odgovara upitu Vrati se natrag Nedjelja Ponedjeljak Utorak Srijeda Četvrtak Petak Subota Ned Pon Uto Sre Čet Pet Sub Siječanj Veljača Ožujak Travanj Svibanj Lipanj Srpanj Kolovoz Rujan Listopad Studeni Prosinac Sij Velj Ožu Tra Svi Lip Srp Kol Ruj Lis Stu Pro just now 1 minutu prije $$1$$ minuta prije 1 čas prije $$1$$ sati prije Juče $$1$$ dana prije $$1$$ tjedana prije više od 5 tjedana prije Sljedbenici Slijedi THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy